دلنوشته هاي شما...
فانوس عشق

به نام مکانیک قلب های تصادفی

سلام دوستاي گلم

اين قسمت رو واسه كسايي گزاشتم كه چيزايي توي دلشون هست

كه نميتونن به كسي بگن.

ميتونيد حرفاي دلتون رو اينجا بنويسيد.فقط واسه اينكه يكم سبك شيد...

ممممنننوون

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت18:06---15 آذر 1390
سلام وب خوبی داری خوشحالم میشم به وب من بیایی و اگر از وبم خوشت اومد از قسمت تبادل لینک هوشمند وبم منو لینک کنی تا در همون لحظه لینک بشی/راستی اول وبم یه چتروم هست اگه خواستی تو وب تو هم چتروم باشه میتونی از قسمت[copy this]کد چتروم رو کپی کنی و تو وب خودت قرارش بدی منتظرتم===www.amirana.lxb.ir

رامین
ساعت16:26---15 آذر 1390
سلام.
اگه دوست داشتی یه سر به وبم بزن.
مطالب جالبی دارم که همش ماله خودمه.
خواستی لینکم کن.


هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت1:52---8 آذر 1390
سلام..چطوریا؟ حال و احوال چطوره؟
نیستی دیگه؟
من بیکار بودم یه دستی به این وب کشیدم.. بیا ببین چه جوریاست/ حتمی نظر بده.. جبران کنیم.
.


محمد
ساعت21:25---7 آذر 1390
سلام

با 13 سال سن معلوم میشه پشتکار خیلی خوبی داری

برات آرزوی موفقیت میکنم هم در عرصه تحصیل و هم اینکه تو هم به عشقت برسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1385برچسب:,ساعت 16:6 توسط محیا| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ